feferi-commander-of-booty-peixes:

flewor:

its a metaphor

jesus christ

feferi-commander-of-booty-peixes:

flewor:

its a metaphor

jesus christ

(Source: kittiezandtittiez, via mein-liebling)

h0llo:

Putting on makeup is such a spiritual experience I watch myself go from a 3 to a 9 right in front of my mirror I love it

(via corirpgfanatic)

barackalicious:

jimbertimber:

theres a Meme Page in the yearbook

our entire yearbook is meme themed how do you think i feel

image

(Source: nyehs, via mein-liebling)

burgrs:

i thought i left my ipod in the theater so we went back to look for it and i couldn’t see so i turned on my ipod to give me some light so i could find my ipod do u see where this is goin g because i did not 

(via corirpgfanatic)

cityofathena:

honk-honk-its-gamzee:

moistchunkyslurp:

annabellebanna:

omg i am laughing so hard at the Miss Universe costume category

image

you got poland lookin nice

image

Namibia workin it

image

Costa Rica goin big, what did you expect

image

Haiti fuckin rockin it

image

Great Britain got damn

image

Switzerland hell yeah

and then

image

….Miss USA.

we had to be a fucking transformer

is this real life

reblogging this again just to add
image

canada HAD TO BE a fuckign mountie are you kidding me

but did you guys see this: 

image

DAMN MÉXICO

(via natalielovesiceland)

perpetualvelocity:

moonjellys:

proudgayconservative:

nolanthebloghog:

The bomb is dropped

The kittens sort of soften the blow.

this is the shittiest post ever. please unfollow me if you agree with this post also shame on OP for using cute kittens for this garbage post

not sure what it is exactly that makes this post so shitty? Because it’s promoting actual equality? instead of saying that you can call everyone else shit because you are part of an oppressed party you can say you are equal to them doesn’t exactly sound like a shitty idea to me.

(Source: fascistballerinamoved, via natalielovesiceland)

hokeyfright:

YOU CAN NEVER SAVE YOUR GAME TOO MANY TIMES. ALWAYS BE SURE TO SAVE YOUR GAME OFTEN. SAVE YOUR GAME BEFORE DOING ANYTHING IMPORTANT. SAVE YOUR GAME AGAIN. THEN SAVE YOUR GAME.

(via corirpgfanatic)


SPN Season 1: Let's use Christo to find out if they're a demon
SPN Seasons 2-4: Let's exorcise all demons to save their vessels
SPN Seasons 5-9: Lol let's stab the guy and see if he glows when he dies

thetechnicolortrenchcoat:

Today is Copernicus’s 541th birthday. You may remember Copernicus as the man who said “Hey, what if the Earth went around the sun?” To which the Catholic Church replied “Hey, what if we set you on fire?” 

(via aussienerdgirl)

sherlck:

the sexual tension between me and good cinematography

(via natalielovesiceland)